Parkeringsproblem och systemfuck...

0kommentarer

Har varit hos min hudläkare idag.
Fått massa nya salvor för min psoriasis.
Åkte hemifrån i god tid, kom ner till lass, ingen parkering!
Kom försent upp till mottagningen, satt o väntade... 25 minuter!
Det var vad jag fick vänta, för läkaren själv var försenad.
Men hade jag vetat det, så hade jag inte behövt stressa så insatans mycket...

Har använt mina salvor nu ett par dagar, har blivit jättefint!
Så ska jag börja ljusbehandling imorrn, dvs, jag ska sola solarium.
UV B-ljus, är bättre än vanliga UV A, som används i vanliga solarium.
Så första solningen, den är 35 sekunder, sen ökas det stegvis, upp till dryga 5 minuter.

Så jag är på hyfsat bra humör, att det faktiskt funkar!
Känns riktigt fint.

Det som förstör min dag lite, är att systemet på jobbdatorn som vi arbetar i har varit helfuckat hela dagen... =/


Så Zeus...
Han är bra, tycker om honom.
Han lyser upp mitt liv som fan...
Han betyder mycket för mig, och jag uppskattar att han finns där.
Försöker finnas där för honom också, de dagar han har det jobbigt.
Han är bäst! =D

Kommentera

Publiceras ej