Minnet ska med..

1kommentarer

Har kommit fram till att jag har alldeles för dåligt minne.
Det är aptrist.
Jag glömmer saker hela tiden, borde skriva upp dem, men jag kommer ju sällan ihåg det ens.

Jobbigt att gå upp tidigt på helgen.
Spelar egentligen ingen roll hur dags man somnar, det är jobbigt, så är det bara.
Men när man väl kommit upp så är det inga problem, men det är det där med att gå upp....
Steget upp ur sängen är skitjobbigt.
Imorse ringde klockan vid sju, jag snoozade (riktigt bra grej!), sju minuter senare skulle klockan ringa.
Men jag kom upp två minuter innan snoozen kom igång.
Det är en jobbig signal jag har att vakna till... =/

Nåväl, upp kom jag, och 7.50 var jag på jobbet.
Gjorde lite kaffe, svor lite (vanligt fenomen tidigt på morgonen), satte igång.
Lugnt på min taxiväxel idag, ska sätta igång min lilla Acer och se klart Sin City.
Hade tänkt att göra det igår, efter Zeuset gått o lagt sig, men jag vart ju tvungen att åka iväg på 20-årskalas(det var ju det jag hade glömt...).

Nej, det där med minnet ska jag jobba på... *suck*

1 kommentarer

bo bosse anders lennart förbannade jävla häll

07 Jan 2006 14:53

bara du kommer ihåg mig å pöjken din så e allt förlåtet ;) *kram på du*

Kommentera

Publiceras ej