Jag och min Zeus...

0kommentarer

Har varit en ganska tung vecka, mycket jobb, har jobbat 6 av 7 dagar tidigt...
I torsdags åkter jag hem från jobbet, åkte nästan direkt till Zeus.
"Vi ska på utflykt" hade han skrivit innan.
Går ner i bilen, så säger han att vi ska åka och tanka.
Tanka!?  Vad är det för jävla utflykt..?
Anyhow, så åker vi och tankar, och så kör han inte samma väg tillbaka, utan ut mot Klintehamn...?
Svänger av mot Kneippbyn...
Vi ska till Högklint. "Vi ska pussas"... :)

Så stod vi där, i blåsten, i solskenet när den var på väg ner, pussades på Högklint..
Det var jättefint! =D
Det är såna saker som gör att jag är kär i Zeus...
Han är finast helt enkelt....


Idag har vi varit ut o gått, gick en bit av Hälsans stig som ligger nere vid lass, hade jättemysigt.
Dock blåste det lite för mycket, men det är ju iofs inget ovanligt, det här är ju Gotland...
Iallafall, så har det varit jättemysigt, har saknat honom..

Har ont i huvet idag, så jag sov en stund förut, jätteskönt.
Sen gick jag upp, försökte hjälpa Zeus att laga mat, så åt vi, och såg en zombie-film...

Tycker om Zeus.
Han är bäst.

Kommentera

Publiceras ej