Fusk I tell you!

0kommentarer

Så var det det där med jobbet igen.
Har återigen blivit anklagad för att fuska.
Att jag ger bättre körningar till en del chaufförer, bara för att vi är kompisar.
Jag blir skitlack av sånt där jävla bullshit.
Att ständigt bli misstrodd, att folk bara orkar!

Är så trött på andras jävla skitsnack!
Skitsur är jag.

Jag är bara så trött på att folk har för mycket fritid, så de sätter sig och pratar om oss i växeln, att vi fuskar, att vi håller en del chaufförer bakom ryggen.
Fan, skaffa ett liv för guds skull!
Suck!

Anyway, ska ha kalas imorrn.
Ska göra en kaka.
Limecheesecake med jordgubbstopping.
Vad sägs om det? =P
Är tokigt imponerad av mig själv!
Min kära kusin Karin ska hjälpa mig att göra det hela.
Vi ska krossa Digestive-kex i min nya mixer... =P
Ska bli jätteroligt!

Blir inte så stort födelsedagskalas, föräldrarna, syskonen, en moster och ett par kusiner.
Vet dock inte hur det ska få plats, har ju inte så stor lägenhet....
Men men, finns det hjärterum, så finns det stjärterum...

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej