Ljuvliga Fårö...

0kommentarer

Har varit på Fårö till och från sen i helgen.
Har varit härligt!
Vi har gjort mycket i friggan, satt upp fjällpanel på utsidan, fått bänkskivan på plats, satt in en garderob..
Så har vi betsat lister till köket, vart hur bra som helst!
Jag och Zeus var verkligen bra på det.. (är inte så svårt, alla kan vara bra på det... =P )
Skönt att det snart är färdigt..
Rätt skönt att vara på Fårö. Var skeptisk till det först, men nu.. Wow säger jag bara!
Det är verkligen härligt att vara på Fårö, Zeus familj är hur mysiga som helst.

Vi ska åka ut idag igen, se hur mycket vi får gjort idag..
Jag vet att vi ska få upp lite tapeter på sovloftet iaf, men det blir nog rätt mycket pyssel med det, många knepiga hörn o vrår..
Men det blir säkert hur bra som helst när det är klart. =)
Jag o Zeus är ju bra på allt! =P

Nåväl, jag ska pyssla lite här hemma, sen ska jag iväg till Zeus..

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej