Brokeback Mountain

0kommentarer

Det vart filmkväll igår.
Vi såg Brokeback Mountain.
Blev ju tvungen att se den med någon annan än Zeus, eftersom han inte vill se den, för att det handlar om homosexuella män.
Den var bra, hade dock förväntat mig ett annat slut.
Den slutade inte alls som jag väntat mig, och det stör mig lite faktiskt.
Den var dock sevärd, dumt av dem att hyra den bara, eftersom jag har den hemma..

Har hört att den är baserad på en verklig historia, är det så?

Ikväll sitter jag hemma igen, ser just nu på Alias på TV400, i brist på annat.
Ska väl forska i om jag har nån bra film hemma att se.
I övrigt så kan jag meddela att musik från hamnen är mycket irriterande, även om det är lördag.
Var typ en eller två kvällar i somras som det var sånt här oväsen ute, men nu?
Augusti är ju nästan slut, fan håll er inne och håll tyst!

Naj du, nu ska jag rota bland filmerna och se om det finns något av intresse.

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej