Nu bär det av!

0kommentarer

Kl 8.05 går min båt.
Även om det ska bli skitroligt att åka iväg så tar det emot som fan att åka.
Jag vill vara kvar hemma, finns på plats, krama om när det behövs.
För det lär behövas.

Men ändå. Jag behöver komma bort. Koppla bort taxin ett par dagar.
Ska bli roligt att komma upp.

Läskigt, ska flyglifta, jag vet inte riktigt hur det funkar det där, men det ska nog gå bra hoppas jag.

Båt 8.05, sen bussjävel, sen ta mej till arlanda på nå vänster, sen vidare därifrån.
Fan vilken tid det lär ta.
Kommer ju vara uttråkad som ingen annan på bussen.
Såvida jag inte somnar förstås.

Är jättetrött nu.
Vet inte hur många timmar jag sov inatt, men det lilla var uppskattat.
Får inte sova många timmar inatt heller, ska ju upp o vara vid båten typ 7,15 eller nå.
Fan.

Kommentera

Publiceras ej