Jag = Fjortis?

0kommentarer

Jag har kommit på mej själv idag.
Lite fjortis är man fanimej.
Kollar Lunar 37 miljarder gånger om dagen.
Fan så man blir orolig för sig själv... Inte bra det här.

Har hittat ett jobb til som jag vill ha.
I princip samma jobb som jag sökt två gånger tidigare, men blivit nekad.
Inte ens fått komma på intervju.
Fast den här gången kanske jag ska ta o anstränga mig lite bättre med min ansökan.
Fick sånt jäävla hjärnsläpp sist..
Jag börjar känna mig som ett hopplöst fall.
En sån där som för alltid kommer att ha samma jävla jobb.
Som inte kommer lyckas alls.

Kanske dags att sätta sig i skolbänken igen?
Har ingen lust just nu, orkar inte!
Fan.



"Gå upp-gå till jobbet-jobba-jobba-äta lunch,
samma sak händer imorgon,
jobba-åka trick-hem å sätta sig å glo,
det är inget liv,
det är slaveri!

Så fortsätt fortsätt å va rebell..."

Kommentera

Publiceras ej