Sluta röka! Dag 1.

0kommentarer

Fan Anniica, du klarar det här, kommer gå som en dans på rosor.
Med rätt stöd och lite peppning från rätt folk, så ska det gå bra.
Dock kommer nog inte humöret vara det bästa.
Jag blir riktigt grinig om jag inte får röka.

Har gått bra idag dock, har klarat mig utan bloss.
Det otroligt korkade av mig, det är att jag har mina cigaretter med mig.
Egentligen hade det varit enklare om någon tagit dem ifrån mig, så jag inte behöver tänka på att de ligger där i jackfickan och lockar.
Eller om jag bara helt enkelt lämnat dem hemma. Men icke.

Får väl se hur länge jag fixar det här.
Men som sagt, humöret lär ju inte vara det bästa...

Men man kan ju hoppas att kondisen blir bättre, så har jag blivit lovad fler pussar om jag slutar röka. Sweet!
Och hålls inte det, då blir jag fan lessen.

Kommentera

Publiceras ej