Missnöjd!

1kommentarer

Fans helvetes jävla satans skit!

Jag är vrålmissnöjd.
Jag är arg, sur, ledsen, besviken, missnöjd!

Jag är så trött på familjen, för att de inte berättar något för mej, min mamma har massor av planer, men berättar inget för mej, utan det får jag höra från annat håll.
Så när hon inte kommer ihåg vad hon har sagt, så påstår hon att jag har livlig fantasi, och att jag ljuger!
Va fan!?!
Vad är det frågan om?
Jag vet ju att hon sagt det, så varför påstå annat?

Jag är trött på jobbet, för att det är tråkigt, jag vantrivs!
Arbetskamrater som misstror mig, tror inte på vad jag säger!

Jag är trött på privatlivet, eftersom jag knappt har något.
Det finns en del i privatlivet som lyser upp.
Men det känns så hemligt.

Jag har mitt "tvibo" där.
Det är bra skit. :P

1 kommentarer

Jan Banan

11 Oct 2005 12:31

You go girl!!!!!

Kommentera

Publiceras ej