Min nya kärlek.

1kommentarer

Jaa, har ju glömt att skriva att jag fått hem min nya dator.
Den är finast i världen.
En Acer. Silvergrå och svart.
Läckert! :D


Har fikat med Ingela och Lovisa idag.
Hon har växt massor sen jag såg henne sist.
Fin liten "skitunge".

Så har jag möblerat om idag.
Vilket kaos.
Har ju så liten liten lägenhet, och så mycket saker!
Fast nu vart det rätt bra ändå.
Ska bara dra sladdarna lite bättre här o var.

Märkligt att vara hemma och sova. Har inte sovit hemma sen i typ torsdags...
Älva har saknat mej iaf. Verkar så...
Hon går omkring vid fötterna hela tiden och skriker på mig.
Nu ligger hon brevid mig i soffan. I min dataväska. Ser fint ut.
Hon är vackrast min katt.
Don efter person.. :P
Tur att man har lite självförtroende kvar iaf... *skratt*
Katt och jag... =)

Ska upp tidigt imorrn.
Har ingen som helst lust alls.
Men men, jag har hört att man måste jobba lite ibland.
Är så oerhört less på mitt jävla jobb.
Aja. Får väl bli kvar där ett tag till.....

Puss och gonatt.

1 kommentarer

Liten ängel

27 Oct 2005 09:33

Himla kul att fika! Det gör vi om! SNART! Och du, det är dags att sluta röka, det är för himla dyrt eller hur? Sen det där med hälsan förstås, det är väl bara en bigrej eller? Sköt om dig och skaffa lite gott humör i solen idag!

Kommentera

Publiceras ej