Even An Angel Can End Up Falling...

0kommentarer

Tillbaka efter innebandyn.
Helt färdig.
Har fått veta att de kanske skulle skola om mig till back, något jag bävat för, på riktigt.
Men, det känns inte så farligt. Känns rätt bra faktiskt.
Känner mig lite vilsen när jag kommer upp som forward igen, i och med att jag faktiskt bara tränat som back än sålänge i år.
Trivs bra i den rollen, och några av de andra tjejerna (som spelar forwards) sa att de känner sig trygga med mig bakom.
Känns skönt.

Man får dock ta en del smällar. Har ett fint blåmärke på insidan av låret från i torsdags, där jag räddade ett fint skott från en av tjejerna i laget.
Men man får dela ut en del smällar också, man får vara lite mer rough, och som sagt, jag trivs rätt bra i rollen som back. =)

Ska upp aptidigt imorrn också. Det är mindre roligt.
Jag är riktigt morgonsur, men det står jag för.
De flesta vet att de inte ska prata med mej direkt när jag kommit till jobbet.
Ge mig en timme eller två, så jag får i mig morgonkaffet, och minst lika viktigt, den tillhörande cigaretten.

Kanske skulle ta o sluta röka ändå.
Få upp lite kondis...?
Njaa, det här tål att funderas på...

Kommentera

Publiceras ej