Bad day...

0kommentarer

Dagen började inge roligt alls.
Var inge kul.
En som verkade vaknat på fel sida, och som var allmänt på dåligt humör.
Jag vet att det inte var meningen att gå omkring o vara tjurig, men jag tar åt mej så hemskt mycket, så jag var faktiskt jätteledsen, åkte hem, o var där en stund.
Gick sen på stan för att skingra tankarna lite.
Träffade på min kusin Madde.
Hon är kul, jag gillar henne skarpt.
Det märks att hon är lite Molinare, vi är ganska lika när det gäller en del saker.. :P

Sen åkte jag iväg igen, kramades ett tag, sen var det jobbet som gällde, och så är det även hela helgen.
har krånglat en massa med min bror om schemat i helgen, iaf på söndag så att jag ska få lira innebandy på eftermiddagen och kvällen. Ska lira två matcher dära.
Först B-laget 15,30, sen 19.00 med A-laget.
Första matchen med A-laget för i år, känns rätt kul faktiskt. :D
Ska bli riktigt roligt.
Tror dock (en VILD gissning) att jag är bänkvärmare, vilket inte är någon höjdare.
Aja. Kul är det iaf.

Kommentera

Publiceras ej