Vad är det frågan om?

0kommentarer

Nyss hemkommen, har varit iväg och tagit en öl med polarna. Eller ja, två blev det iaf.

Jobbade till.
Fick en fin "överraskning" på jobbet idag.
Har inte ätit klokt på hela dagen, så pratade jag med Zeus (min underbara Zeuset) på messenger, så skulle han iväg o handla, så kom han upp till mig med en köttbullebaguette, så jag fick äta något.
Det var jättefint gjort!

Jag vet att han är den som har det svårast nu, men ändå så bryr han sig om andra..
Är så rädd för att säga något dumt, eller göra något dumt, eftersom jag är så oerhört klumpig med att jag gör...
Pratar alltför ofta innan jag tänkt klart...
Det enda jag törs göra, det är att ge honom en kram och lyssna, finnas där när han behöver mig, för det kommer att komma tillfällen då han kommer att sakna henne. Mycket.
Det vet jag.

Jag vill bara vara där Zeus.
Tycker om dig alltför mycket för att inte vara där.


Fan, jag är ju kär.
Pirr i magen.
Det är underbart! =)

Kommentera

Publiceras ej