Plugga va?

0kommentarer

Pappa ringde för en stund sen.
Han är på tre veckors-semester i Thailand.
Jag är tokigt avundsjuk, för jag vill också åka iväg och vara utomlands.
Hade varit riktigt najs faktiskt.
De hade 30 grader där. Och då var klockan 16,40 här och typ 22,40 där.
Blir man inte avundsjuk, så säg..?

Kollade lite för kul, på utbildningar utomlands.
Verkar jävligt knepigt.
Dyrt framför allt.
För ett läsår varierar priserna från $5000 och långt vidare.
Dyraste var ungefär 245000 för ett läsår.
Man ska tydligen vara miljonär för att åka till USA och plugga ett år bara.
Va fan!?

Anyhow, jag lägger nog det där på is.
Jag vill nog faktiskt plugga vidare, men jag vet inte till vad.
Så mycket man kan bli, men fan va svårt det ska behöva vara att välja...
*djup suck*

Kommentera

Publiceras ej