Lite update.

0kommentarer

Helgen som var, jaa, mest jobb.. Var ut till papps i söndags, på fars dag.
Vi hade köpt en fin tröja, den kändes så "Pappig" när jag såg den..
Den skulle min pappa bara ha! :P
Anyhow. Vi var där ute, åt tårta o sånt, som man gör på fars dag.
När det blev dags att åka hem, så kunde jag inte hålla mig, jag var tvungen att gå och prata med Karin.
Jag har saknat henne.
Vi kramades, grät, kramades...
Vi ska iaf ses idag, prata lite..

Bosse fyllde år igår. Märktes att han längtade hem. Telefonen ringde hela tiden, med folk hemifrån, som saknade honom, och ville önska grattis.




Vart lite "skevt" igår ja, åkte iväg o bowlade med kompisarna...
Vart inte riktigt som jag tänkt. Eller ja, jag tänkte väl inte innan...
Vart så himla fel bara.
Kind of stupid..
Men förhoppningsvis blev det väl ganska bra till sist... :)


When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

Kommentera

Publiceras ej