Let Me Entertain You!

0kommentarer

Bion var bra igår.
Var lite anti Harry Potter i början, när de kom, men nu gillar jag dem.
Har sett alla fyra filmer iaf.


Köpte ny telefon i fredags efter jobbet. Jag tyckte att jag gjort mig förtjänt av det.
Har haft min gamla i två år och den slocknade häromdagen.
Jävla telefon.
Så jag har tappat 95% av mina telefonnummer jag hade i min telefonbok.
Tänk på det, ni som fanns i min telefonbok, hör av er och ge mig ert telefonnummer!

En ny Samsung vart det iaf. En E760.
http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_e760.asp
Skitfin.
Jag är förälskad i den.

Men jag är minst lika förälskad i Zeus.
Han gör mig glad och får mig att må bra.
Det är jag värd.
Han också.
Jag hoppas att jag lyckas få honom att må bra och vara glad också...

Kommentera

Publiceras ej