Julrush.

0kommentarer

Idag har vi köpt julprylar.
Jag har köpt nya elljusstakar och så en sån där stjärna man ska ha i fönstret också.
Börjar ju blir dags för allt det där.
Jag ville köpa lite grejer innan "rushen" börjar.
Antar att de flest väljer att köpa grejer i sista stund, dvs i helgen.
Lönen kom ju idag...

Anyhow.
Det ska bli fint hemma hos mig.
Ska ha en fin liten julgran, med fina små julklappar under. :)
Det kommer bli kalasfint! :D

Det tråkiga är att jag förmodligen inte kommer att vara hemma så mycket i jul.
Det är jag aldrig.
Jobbar järnet, sen iväg till föräldrarna.
Det gamla vanliga, man tillbringar halva dagen i en bil.

Jag vill inte jobba över jul.....



Angels with silverwings
shoulnd't know suffering
I wish I could take the pain
for you....

Kommentera

Publiceras ej