Jobbigt.

0kommentarer

Tröttast i stan idag.
Var skitjobbigt att gå upp idag. Inget vidare alls om jag ska vara ärlig.
Har ingen lust alls att jobba idag, hade hellre varit hemma o sovit.
Faktiskt.
hade varit betydligt trevligare att ligga hemma o sova, och vänta på min Zeus, att han ska krypa ner, han slutar jobba nu strax.
Är inte direkt avundsjuk på hans arbetstider, men någon måste ju ta dem..

Det är trist att vi jobbar om varandra såhär, men va fan, då hinner man längta.
Jag träffade honom igår, och jag längtar efter honom massor...
Han är fin, och han är min, och jag tycker om honom jättemycket...

Jag är inte mycket för världen nu inte.
Ett par koppar kaffe, så kanske man kommer igång...
Hatar tisdagar.
"Visst är det underbart att gå upp o börja jobba innan soljäveln gått upp?"


Precious.

Kommentera

Publiceras ej