En 95 år gammal 21-åring...

0kommentarer

Mjo.
Jobba i helgen.
Dag. Rätt skönt faktiskt.
8.00-17.15 lördag, sen 8.00-16.15 på söndag.
Rätt bra pass dära ändå, pallar inte nätterna längre.

Känns som att jag håller på att trilla utför ett stup nu.
Jag är så nära.
Jag känner mig nära att gå in i väggen igen.
Fan.
Fixar inte att jobba helnätterna längre, som jag var så bra på förut, kan få hjärtklappning och börja hyperventilera utan vidare.
Det är märkligt.
Fan, jag som hade sån stresstålighet förut!
Jag vet inte vad som händer.

Så ett problem som börjat för ett tag sen:
jag har ont i lederna.
Ont i knän, handleder, fötter, axlar....
När jag lirar innebandy så får jag tejpa båda handleder och dessutom använda handledsstöd.
Knäskyddet använder jag bara ibland.
Fan, jag ramlar isär....
Nu när det är kallt ute dessutom så är det inge roligt alls.
Men jag vill inte låta gnällig......
21 år gammal och leder som en 95-åring... *suck*
Vad är det som händer?

Men ett ljus i mörkret: Zeus finns där, kramar mig när jag behöver.
Känns bra det iaf... =)


Jag tycker när du tar på mig
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Jag tycker när du finns hos mig
Jag tror det aldrig kan bli bättre än så här
För mig

Kommentera

Publiceras ej