Bortskämd?

1kommentarer

Jag blev riktigt förbannad här alldeles nyss.
Blev kallad bortskämd.
Jag bad min mamma om en tjänst, och då är man tydligen bortskämd?
Va?

Naj, jag blev uppriktigt förbannad, för jag har inte bett henn om något, på länge, för jag vill försöka klara mig själv, så frågade jag om hon tillsammans med mina syskon kunde gå och köpa en fars dag-present, något som jag fått göra de senaste åren. Hon svarade ja på detta, utan några större protester.

Och för detta är jag då bortskämd.
Jag är så jävla sur. Fan va det stör mig att folk säger så till mig.
Helvete, jag har egen lön, jag betalar allt själv.
Allt!
Är man bortskämd då?
Va helvete!?

1 kommentarer

Malin

14 Nov 2005 07:02

Ge Bosse en födelsedagspuss från mig idag. =) Hade gjort det själv om det inte var så långt till ö-fanskapet. =) Ha det så bra!

Kommentera

Publiceras ej