Våga chansa!

1kommentarer

Ja, måste våga!

Ta chansen när du får den! Flytta från Gotland om du kan, ta chansen!

Lägg in en extra stöt på den där snygga killen som du alltid ler mot!

MEN! Bränn dej inte!

 

Jag är vis när det gäller andra, men när det kommer till mej själv, naj, då blir jag vilse, osäker.

 

Blir man riktigt intresserad av någon, så kan man helt plötsligt börja stamma, bli blyg, men samtidigt så vill man bara skrika: "Se mej för faaan!!".

 

Men helt plötsligt, out of the blue, verkar det som att han har tjej!

Va fan är det frågan om?

What have I missed?

Uppenbarligen något...

 

Roadtrip imorrn.

Ska köra en kompis till Hörsne City, sen ska jag o en till nog ut på norr o kolla lite.

Ska titta lite.

Men ja, jag har ju iaf bestämt vad jag ska titta på, sen va polarn Bosse ska titta på, det vet inte jag inte... *asg*

 

Aja. Puss hej

1 kommentarer

Liten ängel

06 Aug 2005 09:33

Du, Annica! Jag tycker också att du ska "ta chansen" och flytta från ön ett tag, det är bara nyttigt och utvecklande.. ska du dra till tjockhult eller är det någonannanstans som lockar? Spelar sak samma bara man måste ta båten för att komma till Gotland! ;) Sköt dig och kör försiktigt. Vi kanske ses på vägen, vi ska nog åka till Fårö i em! Kram!

Kommentera

Publiceras ej