Konditionsträning!

0kommentarer

Ja, då har den officiellt börjat. Lite sent, men den har dock börjat..  Försäsongsträningen....

Har bävat inför den, men det har gått ganska smärtfritt hitintills.

Började i tisdags förra veckan, och jag var duktig, sprang en bra bit innan ryggen sa stopp. Det tar nämnligen ett tag innan min rygg förstått att vi har börjat träna..

 

Nu de senaste dagarna har jag varit duktig som bara den, var ut o gick i söndags (bakfull o snygg...), runt ringmuren i en vansinnig hastighet. Uppför oändliga backar.

Sen var jag på konditionsträningen med laget i tisdags, gick banan runt, sen sprang jag när jag kom hem. Så sprang jag en ny liten runda igår. Helt suveränt. Uppför Gutebacken. :D

Tungt i början, men gick bra som fan sen. Jag var stolt när jag kom upp, men smått trött.

Mer träning i kväll. Annica är "lekledare".  Ska leka tränare ikväll. :D

 

Har ett nytt projekt. En på jobbet har förslöats i taxisätet, så jag ska börja träna upp honom. *ler stort*

Kan bli en intressant erfarenhet. Men jag som "pensionerad" fotbollstränare ska göra mitt bästa iaf.

 

Fan. Jag tror jag har gjort bort mig lite sådär.

Kommentera

Publiceras ej