Jag är snyggast! :D

0kommentarer

En killkompis frågade mig idag: "Vad har du gjort, du ser så fin ut?"

Det enda jag har gjort idag, det är att ha bytt ut mittbenan mot en sidbena. 

Frågan är ju då, ska man ta det som en pik, att man är ful annars? Så illa är det väl inte?

Njaej, sidbenan gjorde tydligen mycket.. *asg*

 

Naj, jag är snyggast, så är det bara. Det är bara det att det inte är nån mer än jag som vet om det.. *skratt*

Om man ler mycket och går fort, så är det ingen som ser att man är ful!"

Jäkligt bra citat faktiskt, sant är det också..

 

Slite marknad i helgen. Ska dit till kl 10.00 på lördag morgon, ska stå i ett marknadsstånd och sälja lotter. 10.00 på MORGONEN!!!

Jag som är världens morgontröttaste lilla grottmongo. Men men, tydligen sånt man får ta dåra...

Jag har något fint att titta på iaf.  :P

Ska få finbesök i mitt lilla marknadsstånd.. :D

 

Ska nog iväg o se på fotboll imorrn kväll. Ska bli roligt.

Jag ser alldeles för lite på fotboll. Det borde jag definitivt göra oftare. Fint att titta på. *s*

 

Fan, jag vet inte hur jag ska ta mig vidare i det här. Hur ska jag bete mej? Jag kommer säkert bara göra bort mig i vanlig ordning....

Jävla skit.

Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

 

-Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej