Att bli sviken.

1kommentarer

Att bli sviken av ett ragg/ligg/KMEBB, det är en sak. Det har jag blivit.

Vart så jävla bränd, så jag bara är ledsen.

Att bli sviken av sin absolut bästa vän, till råga på allt sin kusin dessutom, det finns FAN inte ord.

 

Att få reda på att någon man bryr sig om mycket har ljugit och fört en bakom ljuset, i flera månader (!!!), det är FAN ingen höjdare. Fan fan fan fan fan.

 

Ingen av dem är mycket värda i mina ögon nu.

Jag vill inte höra nån förklaring, för det här går inte att bortförklara. Att skylla på spriten funkar inte.

 

Den här gången räcker det  FAN  inte med att säga att du mår dåligt.

 

Minnesluckor MY ASS!

1 kommentarer

Liten ängel

11 Aug 2005 07:24

Du, det är väl för jävligt! Det är alldrig kul när ens bästis gör bort sig så totalt! Och när man dessutom är släkt kan man ju liksom inte kapa banden helt heller.

Du, nu har jag slutat jobba! Fika? Skitgubbe? Hör av dig när du vill!
Kram!

Kommentera

Publiceras ej