Sömn.

0kommentarer

Sömn är helt klart underskattat. Har sovit ganska oroligt inatt och min vackre karl verkar ha gjort detsamma. Jag låg vaken långa stunder och kunde inte för mitt liv somna om. Vaknade till så fort han rörde sig, men det är nog inte riktigt hans fel. har drömt konstiga drömmar, i en av drömmarna så blev jag skrämd av någon så jag skrek för allt vad jag var värd, hoppas att jag inte gjorde det på riktigt bara. Tänk det uppvaknandet, att någon ligger brevid dig och vrålar för kung och fosterland av rädsla. Nej, det hade varit ocoolt.
Är riktigt trött idag, så det har blivit en hel del kaffe, så under eftermiddagen lär jag antingen vara sjukt speedad av allt koffein eller så är jag helt slut i kolan så jag inte vet vad som hände.
Helst av allt skulle jag vilja åka hem och lägga mig och sova, men det kommer ju inte hända förrän efter 17.00.

Nu ska jag väl ta o jobba lite, men jag har sån total kortslutning i hjärnan.
Å andra sidan, det är onsdag, veckan vänder, full fart mot helgen! :D

Kommentera

Publiceras ej