Slut helg.

0kommentarer

Helgen tar alltid slut för fort.
Det har varit en fantastisk helg, har varit i Fucking Bredäng hos min vackre karl och haft det bra. Han får mig att må oförskämt bra, trivs där hos honom. Det är bara så tråkigt att åka hem till min egen tomma lägenhet nu när han inte kommer förbi så ofta längre. Jag har ju katten iofs, hon behöver min kärlek.

Jag har nog kommit på att jag har fallit tillbaka i gamla vanor. Lite i alla fall. Min bror och jag har alltid varit Spara och Slösa. Det är ingen hemlighet att jag alltid gör mig av med pengar alldeles för fort på fel prylar. Köpte nya skor härromdagen och idag köpte jag en ny väska. Det var ju faktiskt 25% rabatt, hur kunde jag motstå?
Nä, måste bli bättre på det där, har många utgifter den här månaden. Bilen måste fan fixas...

Nu blir det lite film och kanske rentav en öl till. Vad gör man inte för att dämpa söndagsångesten?

Kommentera

Publiceras ej