Lite ljus kanske?

0kommentarer

Ska börja på ljusbehandling här i Stockholm. Har försökt att komma iväg dit de senaste tre veckorna, men det har inte blivit av. Jag skyller på tiden men vet innerst inne att det är pengarna som gör att jag inte vill gå dit.
Det är verkligen värdelöst att lägga 900:- (tills man kommer upp i högkostnadskortet) på som jag egentligen borde få gratis. Att sån här behandling inte är helt gratis kan ju faktiskt uppmuntra folk till att inte underhålla och se efter sin psoriasis. Jag vet hur det är med det där.
Många i min ålder med psoriasis lever säkert i förnekelse: "Struntar jag i det så finns det inte". Det gör jag fortfarande, efter 12 år med sjukdomen. Men men, jag kommer väl säkert ifrån det, så småningom.

Nu säger han att jag måste kila till jobbet.
Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej