Monday means chaos.

0kommentarer

Jag ignorerar den här bloggen en del känner jag. Det får gå.

Om ett par veckor kanske jag blir gotlänning igen, det finns ju såklart för- och nackdelar med det, men helst vill jag väl inte. Jag trivs som fisken i vattnet i Stockholm, och har det rätt bra här. Jag har jobb, vänner och ett liv här. Det är lite mer liv och rörelse här än hemma i byn. Men det är klart, jag saknar ju mina vänner,

Nu måste jag fixa käk, för fy satan vad hungrig jag är! Idag har vi varit hela TVÅ som jobbat, manfall på två pga sjukdom, men vi hade lätt haft arbete till  4-5 stycken till. Håll tummarna för imorrn! (och ja, på onsdag framför allt! Ny visning! *weah*)
Att få lägenhet i Stockholm är ungefär lika stor chans som att vinna 122 miljoner på lotto. Känns ungefär som samma odds, which sucks för Annica Molin just nu. Men ja, det får väl lösa sig, så småningom.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej