Onsdag = nerförsbacke!

0kommentarer

Men hörrni. Jag börjar få massor av läsare till den här bloggen helt plötsligt, utan att jag knappt skrivit något, så jag får lite prestationsångest. Får väl börja blogga lite här igen då... :P

Det händer inte överdrivet mycket just nu. Var på Gotland i helgen och fick träffa familjen (minus min ohängda lillasyster som vägrar åka hem), Karin och Ingela. Vi hade trevligt, jag och Plingelingan var ute på Munken i fredags, åt grillbuffé och delade på en flaska rött. Det var skitroligt, vi skrattar som två tonårstjejer tillsammans, vi blir så sjukt ovuxna och har brutalt roligt. Jag och Karin träffades en kort kort stund (synd, hade velat träffa henne mer än en timme...) och oj vilken bebismage hon har! Wow, den lille ska ju snart ut, bara en månad kvar!

Jag har alltid för lite tid på Gotland känns det som, jag hinner aldrig träffa alla jag tänkt träffa, hinner aldrig göra allting jag tänkt göra... Jävla skit. Något jag dock lyckades med: satt i solen hemma hos mor, satt väl där en timme max. Lyckades få en riktigt stilig bondbränna efter t-shirten. Jag är sjukt impad över hur fort jag blir brun! Ja, ibland ska man ha tur. ;)

Kommentera

Publiceras ej