Äntligen helg!

1kommentarer

Ja, nu är det lördag, äntligen! Jag ska tillbringa dagen framför tvn med ett tv-spel tror jag. Storslagna planer, sanna mina ord! ;) Sitter även och leker med min nya lilla dator. So far so good, jag är riktigt nöjd!
Jag är ju inte helt säker på när jag får tillbaka min andra laptop, det kan bli nästa vecka, och  det kan bli i juli när jag själv åker ner till Gotland. Det handlar väldigt mycket om hur  lång tid det tar för Acer att skeppa ett helt moderkort till Visby. Jag har ju varit sjukt osams med Acer om min dator,  de har inte riktigt gjort som jag tyckt, så jag har bytt märke och hoppas att detta ska funka bättre.

Jag såg The Spirit igår. Den var ju så upphypad av alla, att den var i klass med Sin City som var riktigt bra. MEN jag blev så besviken! Riktigt dålig var den, och jag är tacksam för att jag inte såg den på bio, hade inte varit värt dom pengarna, det kan jag lova. Nä,att storspelare som Samuel L Jackson, Scarlett Johanson, Eva  Mendes med flera gör en så dålig film, det är bara att beklaga. Nä, den får fan inte mer än 3 av 5 i betyg, och då bjuder jag till för att det var bra skådisar. Tråkigt.

Nu ska jag ta o fixa något att äta, det är dags.
Puss o kram hej!

1 kommentarer

malin

11 May 2009 22:19

Jaadu :D han e ingen liten trotsig liten pojk längre.. 21 år och körkort..:D stora killen!!:D kraaamar

Kommentera

Publiceras ej