Bara en vanlig söndag

1kommentarer

Godmorgon söndag!
Jag har sovit för mycket den här helgen, that's for sure. Har dock varit duktig och inte vänt på dygnet alls, har kommit upp strax efter åtta både lördag och söndag, vilket är mitt mål.
Idag ska jag nog försöka komma ihåg att köpa en nagelfil, för fy fasen va mina naglar ser ut! Jag har äntligen börjat få lite självdisciplin ( =storvinst!) så att jag inte biter av mina naglar. Jag är faktiskt mycket stolt över mig själv! Men visst är det märkligt att naglarna på höger hand är mycket längre än dem på vänster?
Idag ska jag också försöka komma iväg till Kungsängen och hämta mina stövlar, nu får det vara nog! Jag vill ha dem!

Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och se klart Matrix som jag började se igår och inte sett på 100 år typ. :P

1 kommentarer

Malin Sofia

16 Mar 2009 15:05

Hej! Jag skulle gärna vilja se dig på sommarens största bloggfest i Stockholm i sommar. Den går av stapeln 15 augusti på Restaurang Mynchen och kostar 470 kronor per person. I det ingår buffé, dricka, lokalhyra och DJ. All info, inklusive bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin Bloggträff. Kika gärna in där och meddela om du är intresserad. Officiell inbjudan kommer senare i vår. Vi blir 100 stycken och de rullar ut röda mattan för oss. En kväll med mingel, dans och chans till många nya bekantskaper. Jag uppskattar om du hör av dig. :)

Kommentera

Publiceras ej