Tillåt mig asgarva!

2kommentarer

En del bloggar har två bloggar, en som de skyltar med publikt och en som de skriver i anonymt. Adressen till den här "hemliga" bloggen, delas ut till ett fåtal, ett par guldkorn i ens vardag.
Människor som inte får den här adressen, är så nyfikna!
För att hitta den här "hemliga" bloggen, som folk är så sjuk nyfikna på (tydligen), så googlas det. Man googlar och googlar, men finner man något? NÄ! Idag log jag för mig själv när jag såg att någon googlat "Annica Molins Hemliga Blogg" och hamnat på den här. Den här bloggen är sjukt ohemlig. Om jag skulle haft en "hemlig" blogg, inte fan hade jag döpt den till Anniica? ;)

2 kommentarer

En mamma

28 Aug 2009 07:48

ASGARV!

Kariin

12 Sep 2009 21:07

HAHA!!! den var kul. Nästa som en fredagsfräckis =)

Kan man googla på ohemlig oxå då?

Kommentera

Publiceras ej