En dag kvar.

0kommentarer

En dag kvar, sen är jag ledig i fyra dagar. Det ska faktiskt bli skönt att slippa jobba lite. Helst hade jag varithemma, spelat tv-spel, tagit nån öl och bara haft det bra. Men hey, så gör jag ju varje helg! Av någon anledning känns det som att jag helst vill göra det, just den här helgen. Sjukt avis på andra som ska vara hemma och ta det lugnt.

Under nästa vecka blir det klart med VM. Jag är sjukt hypad över det hela, och vill verkligen dit! Det verkar dock ganska klart att det blir Düsseldorf. Jag ogillar ju Tyskland, MEN det är mycket billigare än att åka till Hong Kong, men vi var många som blev besvikna över att det flyttades till Tyskland. Men som sagt, billigare, närmre, billig öl... :P

Var på intervju idag. Jag vet inte om jag gjorde bort mig eller inte, men det kommer att visa sig.
Håll tummarna för mig! :D

Nu är jag trött, så vi hörs!
Puss!

Kommentera

Publiceras ej