Jag hatar Gotland.

2kommentarer

Säg vad ni vill, men fan, det suger verkligen att bo på Gotland.
Jag har sett fram emot att åka på en kubtävling i Danmark 29-30 mars rätt länge nu, och nu har jag börjat kolla möjligheterna att ta mig dit.
Funkar inte. Jag får nervsammanbrott, för att båtarna inte går när man vill, tidtabellerna passar fan inte.
Jag blir så lessen. Har kollat flyg, båt, tåg, möjligheter att köra själv... Men ingenting funkar, för jag måste på något vis bo över en extra natt någonstans. Förbannade skit! Fan va jag hatar att bo här, jävla U-land.

Är bara så less på att ingenting funkar, hade verkligen hoppats på att mer saker skulle funka som jag vill, men ack så besviken man blir...

2 kommentarer

I

05 Mar 2008 21:18

Äsch, det är bara för att du vill flytta härifrån som du säger så. Det är ju rätt bra på andra sätt som du kommer att märka när du flyttar härifrån. Kanske plugga lite på fastlandet? Fika nån dag, det är väl lika bra vi börjar planera det nu så kanske vi kan få in det om ett par veckor? ;)
Kram!

Kariin

07 Mar 2008 10:17

Du får skaffe di en rosa helikopter. Då kan du ta di vart du vill.
Finns de inte sånna på Ebay?.. ;)

Puss

Kommentera

Publiceras ej