Semester! (Gotland, here I come!)

0kommentarer

Ja en hel veckas semester lyckades jag mygla åt mig i sommar. Egentligen gjorde hon nog bort sig lite, vår teamleader när hon gav mig semester, för det blev nog lite för många som blev beviljade semester på samma gång.
Nåväl, semester är det iaf, och jag är nöjd. :)

Jag ska träffa Zeus, Ingela, Karin, pappa, mamma, brorsen, syrran... Linda och Ebba och familjen får vi ju inte glömma!
Ska bli rätt skönt att komma till Gotland, även om jag vet att det myllrar av turister, likt myror på en myrstack, men ändå, skönt att komma dit.

Jag är verkligen sjukt glad att jag fick det här jobbet. Jag trivs verkligen med mina arbetskamrater (de flesta iaf), det är så himla skönt! Det känns verkligen som att jag gör nån nytta, att jag gör mig förtjänt av min lön varje månad, genom att hjälpa folk med det de ringer in och behöver hjälp med. Sen att jag kanske funderar på att försöka byta avdelning någon gång i framtiden, så känns det verkligen som att jag är på rätt plats!
Jag trivs i min lägenhet, jag trivs på jobbet, hell, jag trivs till och med ändå med att åka 40 minuter tunnelbana till o från jobbet, då jag kan sitta och läsa i lugn och ro, speciellt på morgonen, då jag lugnar ner mig från min vansinniga morgonsurhet. Jag är garanterat en av de morgonsuraste människorna norr om Antarktis, lätt.

Om två månader är det EM! Jag ser jättemycket fram emot det! Det ska bli så himla roligt, och jag längtar verkligen. Hotellet är bokat och färdigt, ska vänta lite till med att boka flygbiljetter, de svänger ännu lite i pris. Jag ska dela hotellrum med Kirstine från Danmark som jag lärt känna genom alla kubtävlingar. Hon är en jättemysig liten tjej och vi skrattar mycket tillsammans.


Fredagskvällen tillbringas med resväskan, den fylls till bredden med kläder och prylar som jag behöver under semestern! Ska väl återgå till det.

På återseende!

Kommentera

Publiceras ej