En måne på jobbet.

0kommentarer

Ja, en månad har gått på mitt nya jobb, och jag tycker att jag klarar mig rätt bra.
Får ta en del skäll, men det tillhör jobbet. Folk blir arga för att de själva har gjort fel, och så går det ut över den som berättar att "nej, det går inte". En gubbe ringde mig nu i veckan, han ville hellre lämna tillbaka datorn han köpt och haft ett par dagar än att ringa till support. Såna tycker jag är rätt spännande. Nåväl, jag gick vinnande ur striden, jag fick honom iaf att ringa till supporten trots allt.
Bland de bästa samtalen jag har haft, var en grabb som ringde in och ville ha skrot. "Vi ska bygga en robot."
Naj, men dåså, vart skickar vi skiten? Haha! Men vi ger inte bort nåt sånt, så han fick klara sig fint ändå.

I helgen har jag inte gjort nånting alls. Inte nåt särskilt iaf, plockat undan här hemma, sett en film, och bara slappat. Det här var första helgen sen jag kom upp som jag varit helt själv. Det var visserligen tänkt att jag och en kompis från jobbet skulle gå ut o dansa igår, men när jag försökte ringa så kom jag inte fram, så hon är väl sur på mig, för att jag "aldrig ringde"...
Så går det när man inte kan ha mobilen igång!

Nåja, jag ska ta och se över mina möjligheter till middag och även matlåda tills imorrn. Har ingen fantasi alls, så det blir nog inget spännande, som vanligt.

Kommentera

Publiceras ej