Innebandy och schlager

1kommentarer

Idag har vi spelat innebandy. Var verkligen riktigt roligt! Var mot Vallstena, där började jag min innebandykarriär för många år sen. 1997 för att vara exakt. Känns inte så länge sen, men det är faktiskt 10 år sen.
Vi vann iaf, med 7-1 och det var riktigt skönt. Det var mycket gnäll ifrån andra laget, vilket jag tycker förstör ganska mycket. Man kan ju faktiskt inte börja lipa varje gång nån kommer i närheten av en, och börja böla inför domaren. Funkar inte riktigt så.
Jag fick iaf en assist och en utvisning. Utvisningen var inte riktigt berättigad tycker jag, jag puffade på henne lite, och hon föll mot sargen. Aja, shit happens.
I övrigt var det en rolig match, det syntes på tjejerna att de hade roligt, och alla i laget var riktigt positiva, inge gnäll om att folk inte gjorde som de skulle. Vi skötte oss riktigt bra!
Skönt med vinst fast vi var två man kort...

Ikväll är det Melodifestivalen! Detta ska ses hemma hos Karin (schlagerflickan nr 1) och det ska bli riktigt roligt!
Ser jag fram emot.

Nåja, nu ska jag diska och härja. Lite nytta måste man ju göra ibland...
-Annica out!

1 kommentarer

Kariin

09 Feb 2008 18:43

Schlager Schlager!!! Nja melodifestival del 1 has begin...almost. Tjoho!!

Kommentera

Publiceras ej