Hösten har kommit. (Blä!)

0kommentarer

Och med hösten kom en helt fantastisk förkylning. Är det inte härligt, hur de tu kan komma hand i hand?
Vaknade i morse med ont i halsen, som man kan göra ibland. Nu har detta blommat ut till ett härligt rosslande, lagom mycket snörvel, tryckande huvudvärk och som grädde på moset: en härlig hosta, som känns som att den aldrig kommer ta slut.
Vad ska man säga? Hade det varit någon annan som mått såhär så hade jag citerat J.D: I've got three words for you; Sucks to be, adding a fourth, YOU! Sen ett fult flin ovanpå det. Hade någon skrattat eller flinat åt mig idag så hade jag blivit ganska irriterad.

Jag håller idag på med hemsidebygget, men jag är inte särskilt motiverad om jag ska vara ärlig, känner mig inte pigg för fem öre. Ska nog ta och plocka undan mitt kaos, Uffa ska komma hit sen för vi ska käka ihop. Men orka!

Jag fick en ny kub häromdagen. Den är verkligen sjukt snygg! Det är en Sony Vaio-reklamkub. Den är, istället för de vanliga förgerna gul, vit, orange, röd, grön o blå, så är den svart, blå, vit, grå, rosa och roströd. Verkligen skitsnygg! Jag ska lägga upp en bild på den, när jag orkar.

Jag ska försöka få arslet ur vagnen och ta o plocka undan här. Mm. Usch.

Kommentera

Publiceras ej