Sunny sunday

0kommentarer

Tänk att solen skiner idag. Igår sken solen på förmiddagen, men lurig som det är så försvann den framåt eftermiddagen och lämnade efter sig ett regn som tog bort allt hopp om att gå utomhus något mer på hela dagen.
Men idag, då tycker jag det kan få vara lite solsken.
Igår iaf så skulle jag försöka mig på det här med att baka bröd. Så jag åkte bort till Ikea och köpte en brödform, så långt är det inte till Ikea :)
Hem igen och starta med brödbaket. Det blev sådär, fick nog i för mycket vätska och så var det nog inte i ugnen tillräckligt länge, så det smakar som en mjuk pepparkaka med kokos i. Skitmissnöjd är jag. Ingen brödbagare här inte.
Jag ska göra ett nytt försök någon annan gång, för det här brödet tror jag är jättegott!

Idag har jag inga planer för dagen, ska kolla lite i OS-katalogen som kom med aftonbladet häromdagen om det är nå klokt på TV idag. Man kan ju inte bara se basket och cykling, för det senare är verkligen riktigt tråkigt att titta på. Jag är inget större fan av basket heller å andra sidan, men det innehåller iaf spring, lite lurande, dribblingar och såklart en boll.
Det funkar i brist på annat helt enkelt.

Nu: frulle!

Kommentera

Publiceras ej