Kub, huvudvärk, innebandy

0kommentarer

Vaknade med huvudvärk idag.
Inte nå roligt alls. Går inte att gå och lägga sig och vila heller... De borrar efter bergvärme på gården, och just nu håller de på utanför mitt sovrum. Ett tag vibrerade hela golvet i köket och sovrummet... Så, det blir att hålla sig vaken.
Nej, det här med huvudvärk är jag ganska less på.

Ikväll är det vår andra träningsmatch för säsongen. Ska bli jätteroligt. Hoppas att min jävla huvudvärk har gått över tills dess, så att jag orkar.

Om en vecka åker jag till Budapest! Ser fram emot det, ska bli riktigt spännande! VM är ju en stor grej, så jag tycker att det är skithäftigt att åka. :)
Finns många riktigt duktiga kubare världen över, så det ska bli kul att se dem in action. Vi har ju en svensk kille som faktiskt ligger på 22:a plats på världsrankingen på enskild tid.
En annan ligger på modiga 935:e plats på världsrankingen. Sist jag kollade så var jag på 899:e plats, men det har ju gått en del tävlingar sen dess... Många som avancerar, det är roligt.

Ah, nu har det tystnat utanför en stund. Ljuva tystnad!
Nu ska jag ta mig en tallrik fil.

-Annica out!

Kommentera

Publiceras ej