Jag åker till VM!

0kommentarer

Så himla roligt!
Jag har anmält mig till Rubiks-VM! Bokade flyg och hotell idag!
Shit va spännande! Jättekul ska det bli!
Jag tror att vi blir runt tio som åker från Sverige, det är vad jag har hört iaf.

Åker från Arlanda den 4 oktober, och kommer hem igen den 8 oktober.
Själva tävlingen äger rum 5-7 oktober på ett konferenshotell i centrala Budapest, Ungern.
Som sagt, shit va spännande!
Vet väl inte om jag tror att jag kommer så långt, för jag måste kvala in, men det är ju mest en kul grej, iaf för mig.
Tar det inte så jätteallvarligt, men visst, det hade ju suttit fint med prispengarna... 5000 euro...
Inga dåliga pengar för att snurra snabbt på en kub. Nåja, jag är rätt långt ifrån de pengarna, ligger på 899:e plats i världsrankingen på enskilda tid, och på 742 på världsrankingen på mitt snitt.
Men jag hoppas på att förbättra något under VM, nåt trappsteg hade varit kul att klättra iaf.. =)
Nu ska jag kela med katten, sen blir det nog bums i säng.

-Annica out!

Kommentera

Publiceras ej