Äntligen hemma!

1kommentarer

Min dator har varit på "rehabilitering" i Tyskland i två veckor. Den mådde ganska dåligt.
Men nu är den hemma! Finally! =)

Nu är jag arbetslös igen. Rätt tråkigt faktiskt. Har sökt rågra andra jobb, men jag vet ingenting ännu. Ett av jobben blev jag iaf kallad till intervju. Vi var åtta av ca 150 sökanden som fick komma på intervju, så det blev rätt bra odds. Men jag vill inte ha det, låter så tråkigt, så var lönen rätt dålig.
Håller tummarna för något av de andra istället. Ett kommer jag inte att få, de har redan börjat kalla till intervjuer, men jag har inte blivit kallad, så där har jag nog ingen chans. Så just nu är det två heltidstjänster som jag håller tummarna för. Får se vad som händer.

Snart är det VM! Ska bli så himla roligt!
Väntar dock ännu på mina två nya kuber jag har beställt, men det tar tydligen JÄVLIGT lång tid att få hit saker från Luleå... Smått irriterad får jag väl erkänna.
Hoppas bara att de kommer innan jag åker till VM, annars övergår irritationen till fly jävla förbannad.
Försöker iaf läsa lite om Ungern, vad dehar för valuta, vad det finns för ställen i närheten av hotellet osv.
Har egentligen inte kommit fram till något klokt, mer än att man ska akta sig för att bli rånad, man kan bli det överallt, till o med i taxin! Så därför ska man använda sig av vissa bolag, som man vet är seriösa. Det blir ju spännande...

Tränade innebandy igår. Sjukt roligt! Har saknat det som fan! Det enda som är tråkigt är att det ibland känns som att kroppen håller på att brista, fotlederna värker, knäna värker, handlederna, fingrarna...
Det är jävligt tråkigt att behöva känna sig som en 95 åring i lederna. De är dåliga, det kan jag inte säga något annat om. Skittråkigt.

Nu måste jag hitta något lunchigt.
-Annica out!

1 kommentarer

Kariin

13 Sep 2007 22:25

Du kan få heltistjänst hemma hos mig. Va min hushållerska men lönen är JÄTTE dålig men de e inte ofta de som betyder mest mena chefen (jag) är snygg så då spelar de ingen roll!....ella hur?! =) PUSS

Kommentera

Publiceras ej