Framtidens ovisshet.

0kommentarer

Jo, allt känns osäkert just nu.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, står och stampar, väntar på att något ska hända, att jag ska få jobb, eller vad som helst. Men inget.
Jobb, pengar...?
Det enda jag kan vara säker på är Zeus, och min lägenhet.
Zeus, för att han tycker om mig mest, och min lägenhet, för att den faktiskt är min nu. Har fått förstahandskontraktet nu. Det känns ganska tryggt. En lugn plats, ett "tvibo", if you wish.
Jo, här trivs jag. MEN, vad ska jag göra?
Jobbet, vad ska jag göra, måste jag flytta? Vart ska jag bo, jobba?
Jag fixar liksom inte att vara kvar här, ifall jag bara måste fortsätta stämpla på deltid och jobba som fucking städare resten. Jag orkar bara inte.
Idag har ryggen spelat fan med mig, har haft riktigt ont, haft svårt att gå ordentligt, men det lugnade ner sig efter typ två timmar. Men jag kan inte hålla på med det här, orkar det inte, fixar det inte.
Har ingen aning vad jag ska göra bara..... Har fan ingen som helst jävla aning om vad jag ska ta mig till.
Just nu vill jag bara flytta. Det känns som att det skulle kunna vara rätt.
Stockholm lockar, viskar mitt namn.... Men frågan är, vart ska jag bo?

Kommentera

Publiceras ej