Valparna har kommit!

1kommentarer

Mamma ringde förut, och Tyra (hunden) hade varit hos veterinär idag och gjort kejsarsnitt.
Två valpar överlevde. En var dödfödd och en fick de ta bort, hon hade nån defekt i ansiktet.
Men så en tik och en hane vart det. Jag har ju redan bestämt vad de ska heta, men sen får vi väl se om kennelägaren, dvs min mamma, håller med. Det ska vara fornnordiska namn på A. Jag tycker att tiken ska heta Aster och hanen Arild. Tyckte jag var fina namn.
Men men, vi får se.

Ikväll är det melodifestival. Vet väl inte om nåt av det jag sett varit särskilt bra...
Ganska besviken, som vanligt. Men men, det är ännu nio deltagare kvar.

Annica out!

1 kommentarer

ingela

15 May 2007 13:59

Aster och Arild... *smakar* låter fint! Speciellt Arild tycker jag om! Fika igen nån em? Ons?

Kommentera

Publiceras ej