Fårö i helgen!

1kommentarer

På måndag ska jag börja mitt nya jobb. Jag är apnervös!
Det ska bli roligt, jag tror att det kommer att gå skitbra. Nervositeten hör bara till.

Imorgon åker vi till Fårö igen. Det ska klippas gräs, mäta hur stor altanen/trallen ska bli osv.
Zeus längtar dit, det förstår jag. Köket är äntligen klart, det ska bara städas, sen ska allting tillbaka på sin rätta plats. Det är skitfint. Har iofs inte sett hur taket blev efter att Zeus lackat det vitt, men jag tror att det är jättefint.
Ser fram emot att åka dit. Lugn och ro. Hinna lugna ner kroppen innan jag ska börja jobba på måndag.
Kommer bli kalasfint. Känns som en liten minisemester varje gång vi åker dit, riktigt najs! =)

Nåja, nu ska jag se Scrubs.
Annica out!

1 kommentarer

Igor

07 May 2007 15:38

Vad roligt...

Kommentera

Publiceras ej