Crap.

0kommentarer

Jag känner mig orolig i kroppen.
Gammalt gråll som kommer krypandes igen, stör mitt leverne.
Hatar det. Avskyr känslan det ger.
En del saker hör hemma i det förflutna, och ska stanna där, forever.
Jag känner mig helt tom när jag tänker på det.
Vill svära mycket. Eller egentligen skrika. Men jag försöker behärska mig. Tänka på annat.
Det är riktigt svårt, men jag försöker.

Jobbet går bra, är inte van vid att jobba såhär många dagar i sträck, eller såhär många timmar.
Helt ovant.
Men allt går bra, jag trivs med arbetskamraterna, och man får prata med någon ny varje dag.
På min avdelning verkar alla trevliga iaf, sen finns det ju såna som man pratat mer med, eller mindre med.
Det enda jag behöver fixa, är att jag måste få bättre fantasi vad gäller matlådor...

Annica out.

Kommentera

Publiceras ej