Slö ungdom?

1kommentarer

Idag ska jag till kontoret och fortsätta sortera kvitton. Det är iaf några timmar som man tjänar pengar på..
Hellre det än inget.
Har massor att göra innan 31:a mars tydligen, alla kvitton ska vara kommunen tillhanda då.
Jag har väl en del småsaker jag har glömt att göra också, typ faxa sista jourlistan till de på fastlandet, skriva i jobbpärmen hur länge jag jobbade sista dagen osv.

Sen kl 13.00. Då ska jag till Arbetsförmedlingen. Vi ska vara 15 st som ska prata med en ungdomsarbetsförmedlare, för uppenbarligen, så vill ingen under 25 år jobba! Alla dras över samma kam!
Alla vill bara slöa och sitta hemma. Jag vill jobba, visst, men jag vet inte vad jag ska göra bara.
Jag söker det jag tycker är intressant, och chansen att jag skulle söka jobb som t.ex lakritsförsäljare på Stora torget är ju inte direkt stor.
Nej, jag är för mörkrädd för sånt.

Nu ska jag göra mig snygg så jag kan lämna lägenheten utan att skrämmas. =P

Annica Out!

1 kommentarer

Kariin

08 Mar 2007 11:08

Du är alltid snygg så du behöva inte skämmas!
kärlek!

Kommentera

Publiceras ej