Rik på a-kassan?

0kommentarer

Jag har tvättat hela förmiddan. Började kl 8, sen höll jag på fam till tolv typ.
Sen åkte jag till växeln och jobbade. Letade kvitton.
Att leta kvitton är aningens värre än att sortera kvitton.
Jag är väl inte särskilt imponerad av något av dem, men jag tjänar iaf ett par kronor.

Fick min första ersättning från a-kassan idag. 369:-
Shit va rik man blir...
Jag måste skaffa ett jobb.
Jag vill ha ett jobb. Nå roligt ska det vara. Roligt som fan ska det vara. Mycket pengar ska jag tjäna.
Men det får man väl aldrig.

Ikväll ska jag sitta i växeln.
21.00-24.00.
De ska testa och se om det behövs, eller om det funkar utan. Att de kan ha det i bilen.
Nåja, vi får se. Det blir old style, det är så det är bäst, papper och penna, magneter och magnettavla.

Jag ser på Ally McBeal, och det var fan så man skulle till och börja hyperventilera, tamejfan! Hon har dejtat både far och son, och jävlar va pinsamt det blev...
Ojoj..

Nu ska jag se om det är något som är värt att se på dumburken.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej