Arbetslös, dag 6 - Kvittosortering.

0kommentarer

Har hjälpt till att sortera kvitton idag.
2,5 timme med fantastiska taxikvitton, till förbannelse.

Har fortfarande inte hört något från de jobb jag sökt. Förrutom ett, det i snuskiga skrubben, det fick jag som tur var inte. Shit vilken lättnad.
Det är väl bara att leta nya jobb att söka. Vill ju inte ha något tråkigt jobb i en snuskig skrubb bara.
Jag vill ha något roligt, men det är ont om såna. =/
Får iaf försöka söka sommarjobb, för jag tänker icke jobba i taxiväxeln i sommar.
Fuck heller.
Naj, jag ska göra något roligt, stimulerande, med massa trevliga människor omkring mig. Vart finner man ett sådant?
Det som är ungefär lika jobbigt är att jag gärna vill ha ett nytt ställe att bo på, för jag vet inte om jag får bo kvar i mitt andrahandsboende efter 1:a juni...

Nåja. Jag ska hitta på något att göra.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej